I frankrike pâ sprâkresa :D

Hejsan svejsan :D
Hälsningar frân frankrike!!

Nu har jag snart varit här i " veckor och allt förutom min värdmamma har varit helt underbart och awesome!!
Jag har skaffat hur mânga kompsiar som helst och blivit brunare än jag nâgonsin varit förut :D Längtar tills jag kommer hem och kan jämföra med familjen XD
Jag âker hem den 12 och den 15 âker jag till Âhus för att träffa Camilla, Elsa och Nora.
Nu längtar jag hem till att fâ duscha när jag vill och friheten man ändâ har hemma... Här vâgar jag ju fan inte ens raka benen... Inte bra, inte bra ...
Jag kommer lägga upp bilder sâ fort jag kommer hem eftersom jag inte kan ladda upp bilder här i Frankrike :D

Kramisar KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0