Hej igen :)

Hejsan bloggen XD

Lessen att jag inte orkat skriva på VÄLDIGT LÄNGE och det finns egentligen ingen anledning förutom att jag inte orkat...:D
Första 2 veckorna på estet dans har varit jättekul :) fått en massa kuliga människor, älskar danslektionerna fast de är ju så klart mer seriösa än på aktiv ungdom. men jag lär mig mycket mer också. Ska snart göra moppe testet, o jag hoppas att jag klarar det. Har inte orkat plugga så mycket och man måste få 52 rätt av 70 frågor. 5 av frågorna spelar dessutom ingen roll, de är bara för en undersökning men vilka dessa är får man inte veta... :(
Saknar sommaren nu när hösten typ är här därför lägger jag upp en sommar bild, då det var skit varmt :)

Hade foto- och modelldag med några tjejkompisar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0