Trollkarlens lärling idag... :D

Hejsan svejsan!
Har varit o sett Trollkarlens lärling idag, den var asigt najs :D alltså den var jääte bra ;D
Såg den med min bror o nu har jag ont i magen på grund av alla goda popcornen, hehe ;)
Dagens höjdpunkt var definitivt One Republics låt Secrets som var med i filmen.  Älskar den sjukt mycket nu, kommer nog inte att kunna sluta lyssna på den på ett väldigt bra tag :D

Tänkte börja presentera familjen lite:D
Min pappas o lillebrors namn e lite annorlunda (vill ju inte få e stalker på halsen XDXD) så deras namn förkortar jag :D

Okej min pappa heter Hans o mamma heter Monica
Min äldsta syster heter Anna o hon bor i Linköping med sin pojkvän o studerar till o bli lärare...  i know, weird...  ;P
Min andra stora syster heter Kristina o bor i jönköping, det är henne jag sak till stockholm med :D
o min lillebror, Eric som hängde med mej på bio idag :D
Jag dansar, sjunger i kör (kyrkokör...) o spelar teater på min fritid, ehum har valt Dans inriktning till gymnasiet som jag börjar den 23 augusti... Vet nämligen inte riktigt vad jag vill jobba med i framtiden... ;P som många andra
Jag har bott i Västerås en tid, till jag fyllde 10, o då flyttade jag ner till skåne där jag nu bor
Just det, jag glömde berätta att jag heter Karin Jönsson o e 15, snart 16... Jag håller på att ta moppe kort men det går segt... :( hatar att jag fyller år efter att de ändrade reglerna...

Orkar inte skriva mer om mig själv just nu... ;D

Kramisar KJ <3

P.s kallas Kj efter att varit på konfa lägret förra sommaren som hade två karin, hon kallades karin o jag för KJ (Karin Jönsson) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0