Tränat med syrran idag :O

Hejsan!

Idag har jag o min syrra tränat dans inför Bounce dansläger i Stockholm nästa vecka (mellan den 2-6)
Vi tränade igår osså, så nu har jag världens träningsvärk i magen efter att inte ha tränat på typ hela sommarlovet...  Inte bra... :(   Men nu börjar formen komma tillbaka för anledningen till träningsvärk är ju att ens muskler växt o det e ju bra :)

Nyss pratade jag med en av mina bästisar, Camilla, hene träffade jag på Konfa lägret förra sommaren o vi pratade om den här killen jag gillar o en kille som gillar henne. Det är kul att prata med henne om sånt, för hon kommer med så bra råd o tips o kommentarer. Jag kan prata med henne hur lång tid som helst o det e bra för hon kan typ prata gratis med mej nu med mitt nya abonnemang, skit bra ;)

Jag har inte gjort så mycket annat idag, men imon ska jag till Väla (shoppingcentrum) med morsan o shoppa danskläder till danslägret. Förresten så kommer jag inte att ha chansen att blogga så mycket då o faktiskt inte förrän den 15 för familjen ska ut på typ Sverige resa, men jag ska försöka få tag på en data med internet :D
Min syster har säkert med sig laptop o bredband på danslägret :D

Kramisar KJ

P.s dessutom kommer ett inlägg som presenterar mig lite grann, o mina kompisar o min familj så ni fattar vila o vad jag snkackar om ;)  D.s

P.s2  sry att jag inte lägger in så många bilder men jag brukar bara ta bilder när det händer något speciellt annars ligger kameran i en låda, men detta ska jag försöka fixa, I Promise ;D  D.s2


Kommentarer
Postat av: Cindy Åkesson

Kul att du börjar komma igång med bloggen! :) Kjam

2010-07-25 @ 22:11:05
URL: http://cindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0