Sorry, sorry... :(

Hejsan allihopa!

Lessen att jag inte lagt upp nåt på ett tag, men jag var först i Malmö åh, just det jag få fota vad jag köpte där osså sen :D
Men iallafall o sen var jag hos mormor o morfar, som har världens sämsta internet uppkoppling...
Lägge iallafall upp bilderna från min o mamma shoppingrunda, älskar så alla mina kläder vi köpte då, men de var ju inte helt billigt. Älskar morsan som betalade, fast detta var ju faktiskt sista shoppingrundan där hon betalar. När vi börjar gymnasiet får vi (vi som i jag o mina syskon) hela vårt studiebidrag o då får vi köpa alla våra kläder själva, förutom om mamma e snäll någon gång :D

På söndag åker jag förresten till Stockholm i en vecka till Bounce lägret o då blir uppladdningen lite klen...  Kommer inte att ha så mycket tillgång till internet o dator då, o sen i en o en halv vecka ska familjen resa runt lite i Sverige (har redan nämnt detta en gång, men nu iallafall lite mer detaljerat :D) Så då e det förmodligen ingenting överhuvudtaget. Sen sista veckan kommer nog en massa inlägg :) så där inför att börja gymnasiet :O

men men, här kommer iallafall bilderna från shoppingrundan med morsan :D  Enjoy köptte linnena o de byxorna i dom bilderna på Gina o det andra på Intersport, tror jag (elr var det stadium??, äsch kommer inte ihåg XD)

Kramisar KJ

P.s Byxorna på bild nr 2 e faktiskt riktigt snygga, fast de kanske inte ser så ut på bilden :D  D.s


Kommentarer
Postat av: Cindy Åkesson

Tack :) Har dock ändrat kontrasten på bilden så att allting blir en aning mörkare hehe ^^ Ha så kul på lägret! Fina kläder förresten :D

2010-07-30 @ 01:07:56
URL: http://cindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0