På Klitter idag med Drama folk! ;P

hejsan :D

Idag var jag på bio med min stora syster, hennes pojkvän o min lillebror.
Vi så Knight and Day, har ni sett den?? Jag tyckte den var jättebra o fett kul ;)  älskar biten där han börjar räkna till tre men på 1 börjar hon springa o får panik.  hehehehehehe, skit kul ;P

o efter det var det snabbt ner till stranden vid klitterhus o träffa folket från min drama grupp, vi hade jätte kul ända till min killkompis Hampus rev mig på hålfoten med sin stortå (jag vet lol??  XD) gjorde skit ont o jag tjatade om det i typ en timma efteråt, o lite mer :D
När det var många som hade gått så bad jag om kärleksproblem råd...  kan man säga så?? nåja den historien kan vi dra typ imon eller nåt :D

Kom precis hem o nu e jag trött så nu ska jag sova :D

goonatt o kramisar <33

KJ

(inga bilder idag, datan cpar... ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0