Hejsan, mitt första inlägg "comin up" :D

Okej, massor med kompisar har redan börjat blogga och jag började innan på en, nej, två faktiskt, den ena blev fail för jag ville inte att någon skulle läsa den.  XD
Den andra var väl okej men jag skrev om saker som låg för nära nuet och mina minnen, det funkade inte så jag lade ner den.
Tredje gången gillt som man brukar säga ;P
Jag kan inte lova att jag kommer att lägga upp hela tiden och varje dag men självklart ska jag göra mitt absolut bästa :D

har inte så mycket att säga förutom att hoppas att ni kommer tycka om min blogg och att det faktiskt blir några stycken som följer min blogg

Kramisar KJ

(bilder kommer jag lägga upp lite då och då  ;P)

Kommentarer
Postat av: emmy

Vad roligt!! intressant blogg :)

2010-07-22 @ 16:13:49
URL: http://emmyismusiclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0