Fredriksdals utomhus teater idag!!

Hejsan!
Failade rejält på min header idag, men jag får fortsätta försöka sen :D
Som man brukar säga "Practise makes Perfect"...

Min näst näst näst kusin Johan hälsade på idag för att hämta sin favvo film, Kung Fu Panda :D Han bad mig visa honom runt i huset så det gjorde jag :) Tog typ 10 minuter :D

Ska fixa abonnemang till min mobil nu, gör av med allt för mycket pengar på sms (a) :D (e det stort elr litet a??)
Sen ska jag, tillsammans med familjen, gå på fredriksdalsteatern i Helsingborg.
Vi brukar åka varje sommar, det har blivit en tradition, och teatern brukar vara hur kul som helst ;) Speciellt om man köper popcorn till, ÄLSKAR POPCORN!!  <33

Har på mig en tröja som jag fick av min kompis Rickard (en av hans gamla tröjor som jag blev kär i ;P hehehe).
Förra sommaren på mitt konfirmationsläger (träffade honom där) lovade han mig att ge den till mig när den blev för liten för honom så på återträffen för typ en vecka sedan så gav han den till mig:D (fast den var egentligen inte FÖR liten för honom, bara liten...  men han sa att har man lovat så har man. Då fick jag lite dåligt samvete...  men men ;P)
Tack för tröjan ;)

Kramisar KJ

Jag fick denna tröja från Rickard, på återträffen för Konfa 09.  träffad Rickard o blev bra kompis med honom för ett år sedan på Konfirmations lägret på Kjesäter (utanför Katrineholm vid Vingåker)

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Fin tröja

2010-07-23 @ 16:58:35
URL: http://morgans.nu
Postat av: Nayomi

Vad kul att den hjälpte och du fick rätt på det ;) blev jätte fint ju!

2010-07-23 @ 18:36:11
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0