Sorry Guys... ...igen ;P

Hejsan Hoppsan Allihopa :D
Jag e lessen att jag inte uppdaterat på 1 vecka o 6 dagar :O Men som ni redan vet så har jag varit borta från datorn under nästan hela tiden...
Så nu ska jag gör ett riktigt stort inlägg med bilder o historier, eller åtminstone fler mindre under de kommande dagarna om vad som hänt dessa 15 dagar :D

Så allra först så har jag varit på Bounce läger ju :D  Det allra roligaste som hänt mig förrutom Konfirmationsträffarna ;D Kommer lägga in bilder på mig och medlemmarna, skit coolt! Köpte en massa kläder som de haft som scenkläder o vanliga kläder som Bounce säljer, men detta kan jag inte lägga in bilder på än, då dessa kläder ligger i mammas gigantiska tvätt högar :)
Men iallafall så har jag haft jätte kul på dans lägret, 3 timmar per dag i 5 dagar, man blev jätte svettig, det nästan rann i ansiktet o på varenda del på kroppen XD

Tror jag ska köra med flera små inlägg så jag tänker avsluta med bilder på mig o bounce medlemmarna:D


Jag och Alvaro (dansade till Girl of my dreamS med honom)

Jag och Ambra (dansade till None of deM med henne)
Jag och David (dansade till Jump for JoY och en till, som jag inte kommer ihåg namnet på :), med honom)
Jag och Filmon (dansade inte med honom)

Jag och Jennie (dansade till Slow dancE med henne)

Jag och Joe (dansade inte med honom)

Jag och Fredrik "Benke" (dansade till Love gamE med honom)  Min yngsta storasyster bredvid honom (ville inte vara med på bild ;P)

P.s  Älskar min Orange Keps, någon av killarna använde den på deras show i Globen, fett coolt :D
På den vita t-shirten som jag har på mig på majoriteten av bilderna så finns deras autografer på ryggen ;)

Kommentarer
Postat av: Jonesy

SV: Väldigt skönt att höra att hon mår bättre :) Ingen ska behöva gå igenom sådant helt ensam. Det är uppenbart att du var ett stöd för henne i den mån du kunde också. Det ska du ha cred för.

2010-08-17 @ 18:42:56
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0