Nagellack 1

Här är första bilden på mina naglar med coola nagellacksmålningar på (kan man säga så??)
Målade först höger hand med rosa (för att en målad högra kan måla den vänstra bättre en tvärtom)
Sedan målade jag den vänstra och lät det torka i typ 3-7 min (använd en toapappers ruta med en hårt viken kant för att torka bort lack som kommit fel)
När det torkat någerlunda så tog jag en tuschpenns liknade franskmanikyr penna som jag köp på Kicks och så duttade jag på prickarna. Bild på denna kommer i nästa inlägg om nagellack...
Ganska enkelt men lite pilligt :D  Ha så kul med att göra detta själv använd egna färgar om ni känner för det :D

Min hand ser typ gammal ut... :(

jag har fem tår okej? ;P men min lilltå syns inte i dessa sandaler ;)

Kramisar KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0