BOUNCE LÄGER!!

Hallo everybody!
Har nu dansat två dagar på Bounce dansläger, 3 timmar per dag :D
Helt awesome, första dagen dansade jag Jazz/hip hop med fredrik "benke" o sedan ren hip hop med Alvaro, hängde inte riktigt med men det var kul iallafall :D
Men idag var det mycket roligare :D Jag dansade "old school" jazz med David, skit kul med mycket fotarbete :D sedan efter lunch så hade jag Ambra, typ bäst av dom jag haft hittills :D Vi dansade jazz, med lite modernt stuk i... tror jag :D Jag hängde med o släppte loss helt, det var hur kul som helst :D

*varning för lite äckliga detaljer om svettning XD*
Har nog aldrig varigt så svettig i HELA mitt liv, det rann från hårfästet o mellan brösten XDXD o på mina skuldror (WTF?) jaa, på hela kroppen nästan var jag alldelesblöt...
*slut på svett detaljer*

benkes låt var Lady Gagas Love game, Alvaros var Girl of my dreams av K young
Davids låt var jump for joy med duke ellington o ambras låt var none of them med Robyn
Kommer lägga in länkar till danserna efter lägret, när de lägger upp dom Ni kan kolla in danserna från föregående år på

http://www.bounce.nu/summercamp/bscVideo.htm

(länken funkade vist inte... ): )

Längtar tills imon då jag ska ha Benke igen o Jennie (förresten så e alla lärarna med i dansgruppen Bounce, eller var med, då flera medlemmar ska sluta dansa proffisionellt *stavning*)

På torsdag ska det förresten vara en one-time event där de säljer kläder o prylar från bounce lagret, skit coolt, men jag har inte så mycket penger, skit irriterad just nu p.g.a det !!!

men något kan jag köpa iallafall :D

kramisar, hörs nog nåt mer denna veckan om jag hinner :D

KJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0